Privātuma politika

PAMATJĒDZIENI
1.2. Klients vai Datu subjekts – fiziska persona – Uzņēmuma klients (tostarp vietnes apmeklētāji), kuru personas datus apkopo Uzņēmums.

1.3. Elektroniskā veikala – Uzņēmuma elektroniskais veikals: www.puresmile.lv

1.4. Pakļaujas – visi Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi.

1.5. Personas dati – jebkura informācija, kas saistīta ar fizisku personu – Datu subjektu, kuru var tieši vai netieši identificēt, izmantojot šādus datus kā personas kods, viens vai vairāki personas fiziskie, psiholoģiskie, ekonomiskie, kultūras vai sociālie īpašības.

1.6. Personas datu apstrāde – jebkura darbība ar personas datiem: vākšana, ierakstīšana, uzglabāšana, klasifikācija, apvienošana, maiņa (papildināšana vai labošana), izplatīšana, publiskošana, izmantošana, loģiskie un (vai) aritmetiskie darbi, izmeklēšana, izplatīšana, dzēšana vai jebkura cita darbība vai darbību kopums.

1.7. Partneris – juridiska persona, kas sniedz pakalpojumus Uzņēmumam, saistībā ar Uzņēmuma veiktajām darbībām vai pārdod tai preces vai īsteno kopējus projektus, tostarp, bet neaprobežojoties ar reklāmas kampaņām, kopējām tirdzniecības kampaņām, lojalitātes programmām utt.

1.8. Sīkdatne (angļu valodā cookies) – neliela teksta daļa, kas automātiski tiek izveidota, pārlūkojot vietni, un tiek saglabāta apmeklētāja datorā vai citā ierīcē.

1.9. Tiešā mārketinga – darbības, kas tiek veiktas, lai piedāvātu personām preces vai pakalpojumus pa pastu, telefonu vai citu tiešu saziņas veidu un (vai) jautātu viņu viedokli par piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.

1.10. Privātuma politika – šis dokuments, kurā tiek noteikti personas datu apstrādes principi un noteikumi, izmantojot Elektroniskā veikala pakalpojumus.

1.11. Konts – pamata informācija, kas nepieciešama klientam piekļuvei Elektroniskajam veikalam, tostarp e-pasta adrese un paroles.

1.12. Parole – unikāls skaitļu, burtu vai to kombinācijas kopums, kuru ievadot, var piekļūt Elektroniskajam veikalam.

VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
2.1. Klients dod Uzņēmumam tiesības veikt visus personas datu apstrādes pasākumus, kā tas ir noteikts šajā Privātuma politikā.

2.2. Personas datus apstrādā saskaņā ar Latvijas Republikas personas datu aizsardzības likumu un citiem personas datu apstrādi un aizsardzību regulējošiem normatīvajiem aktiem, kā arī šo privātuma politiku.

2.3. Uzņēmums apstrādā personas datus šādiem principiem:

Dati tiek ievākti uz noteiktiem un likumīgiem mērķiem;
Dati tiek apstrādāti precīzi, godīgi un likumīgi;
Dati ir piemēroti un tikai tādā apjomā, kāds ir nepieciešams šo datu ievākšanai un apstrādei;
Dati tiek pastāvīgi atjaunoti;
Dati tiek glabāti tādā veidā, lai personas identitāti varētu noteikt tikai tik ilgi, cik nepieciešams tiem mērķiem, kuru dēļ šie dati tika ievākti un apstrādāti.

2.4. Uzskatāms, ka Klients, veicot pirkumu Elektroniskajā veikalā, ir izlasījis spēkā esošo Privātuma politiku un ar to piekrīt.

2.5. Ar privātuma politiku var iepazīties elektroniskajā veikalā un jebkurā laikā to izdrukāt. Privātuma politika var tikt mainīta, papildināta vai atjaunināta Uzņēmuma ieskatā. Jaunā privātuma politikas versija tiek publicēta elektroniskajā veikalā.

2.6. Klients var veikt pasūtījumu elektroniskajā veikalā bez reģistrēšanās vai izmantot savu kontu, ja ir reģistrējies elektroniskajā veikalā.

2.7. Sākotnējās reģistrācijas laikā elektroniskajā veikalā, izmantojot savu kontu, Klientam jānorāda savs e-pasta adrese, jāizvēlas droša parole un jāsniedz precīzi personas dati Elektroniskajam veikalam. Klients ir atbildīgs par to pareizību. Reģistrējoties, Klientam tiek piešķirts identifikācijas kods.

2.8. Lietojot Pakalpojumus, arī pērkot elektroniskajā veikalā, Klientam vienmēr jāsniedz precīzi personas dati Elektroniskajam veikalam un jāatbild par to pareizību.

2.9. Klients ir tiesīgs jebkurā laikā mainīt un papildināt personas datus Kontā vai lūgt Elektronisko veikalu dzēst Kontu.

2.10. Klients nedrīkst atklāt paroli trešajām personām un tai jābūt drošībā; pretējā gadījumā visa atbildība par to ir Klienta.

PERSONAS DATU IEGŪŠANA, LIETOŠANA, KORĒGĒŠANA UN SAGLABĀŠANA
3.1. Uzņēmums ievēro katra Klienta tiesības uz privātumu. Klieta personas dati (vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs, preces/pakalpojuma piegādes adrese, vecums/dzimšanas gads, maksājumu dati (bankas konta numurs, maksājuma veids utt.), pirkumu vēsture, kā arī, ar Klienta piekrišanu, vecums, dzimums, dzimšanas datums, dzīvesvieta) tiek iegūti un apstrādāti šādiem mērķiem:

3.1.1. Elektroniskās tirdzniecības mērķiem. Apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs, preces/pakalpojuma piegādes adrese, vecums/dzimšanas gads, IP adrese, maksājuma dati. Personas datu glabāšanas periods elektroniskās tirdzniecības mērķiem ir 5 (pieci) gadi pēc pēdējā pieslēgšanās Elektroniskajam veikalam.

3.1.2. Tiešā mārketinga mērķiem. Apstrādāti šādi personas dati: vārds, uzvārds, telefona numurs, e-pasta adrese, adrese, vecums, dzimums, dzimšanas datums, dzīvesvieta. Personas datu glabāšanas periods tiešā mārketinga mērķiem ir 5 (pieci) gadi pēc pēdējā pieslēgšanās Elektroniskajam veikalam.

3.2. Klients var piekrist savu personas datu (vārda, uzvārda, telefona numura, e-pasta adreses, adreses, vecuma, dzimuma, dzimšanas datuma, dzīvesvietas) apstrādei tiešā mārketinga mērķiem. Ja pēc tam Klients vēlas atsaukt piekrišanu, viņš var paziņot par to Uzņēmumam, un Uzņēmums vairs neapstrādās viņa personas datus tiešā mārketinga mērķiem un nesūtīs Klientam nevienu reklāmas ziņojumu, izņemot informāciju par pasūtījumu.

3.3. Klients jebkurā laikā var atsaukt savu piekrišanu 3.2 punktā minētajiem personas datiem, nosūtot atbilstošu paziņojumu Uzņēmumam pa e-pastu info@puresmile.lv un skaidri norādot, ka atsakās no piekrišanas un neizvēlas saņemt tiešā mārketinga ziņojumus.

3.3. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu, kas norādīta 3.2 punktā, Uzņēmumam apstrādāt Klienta personas datus tiešā mārketinga nolūkos, nosūtot par to atbilstošu paziņojumu Uzņēmumam uz e-pastu info@puresmile.lv un skaidri norādot, ka atsauc savu piekrišanu izmantot viņa personas datus tiešā mārketinga nolūkiem un nevēlas saņemt nekādus tiešā mārketinga paziņojumus.

3.4. Klientam ir arī iespēja atteikties īstenot savu tiesību nepiekrist, ka Klienta personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, nospiežot attiecīgo saiti katrā nosūtītajā e-pastā.

3.5. Klients, kā Datu subjekts, ir tiesīgs uz šīm zemāk uzskaitītajām tiesībām, kas saistītas ar Klienta personas datu apstrādes procedūrām:

3.5.1. Saņemt no Uzņēmuma informāciju par Klienta personas datu apstrādi, iepazīties ar saviem personas datiem un kā tie tiek apstrādāti;

3.5.2. Saņemt no Uzņēmuma informāciju, no kuriem avotiem un kādi Klienta personas dati ir savākti, kādam nolūkam tie tiek apstrādāti, kuriem datu saņēmējiem tie tiek sniegti un tika sniegti vismaz pēdējo 1 (vienu) gadu laikā;

3.5.3. Pieprasīt labot, iznīcināt Klienta personas datus vai apturēt, izņemot glabāšanu, viņa personas datu apstrādes darbības, ja personas dati tiek apstrādāti, neievērojot Latvijas Republikas personas datu aizsardzības likuma un citu likumu noteikumus.

3.6. Realizējot savas tiesības, Klientam jāiesniedz pase, personas identitātes karti vai vadītāja apliecību. Uzņēmums bez maksas sniedz Datu subjektam informāciju par apstrādātajiem Datu subjekta personas datiem reizi gadā. Klients, lai realizētu savas tiesības, kas norādītas 3.5 punktā, var vērsties, rakstot e-pastu uz info@puresmile.lv. Uzņēmums ir tiesīgs koriģēt, mainīt, iznīcināt personas datus vai apturēt personas datu apstrādi tikai pēc Klienta, kas ir iesniedzis pieprasījumu, identifikācijas.

3.7. Klienta personas dati netiek sniegti trešajām personām, izņemot šādos gadījumos:

3.7.1. Kad ir iegūta Klienta piekrišana, kā norādīts šajā Privātuma politikā;

3.7.2. Personas dati tiešās tirdzniecības nolūkos tiek sniegti Partneriem, kas sniedz Uzņēmumam pakalpojumus, kas saistīti ar Uzņēmuma veiktajām darbībām;

3.7.3. Latvijas Republikas likumu un tiesību aktu noteiktajos gadījumos kompetentām iestādēm.

3.7.4. Elektroniskajā veikalā maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot makecommerce.lt platformu, kuras īpašnieks ir Maksekeskus AS (Liivalaia 45, Tallinna 10145, Igaunija, reģ. nr.:12268475), tādēļ jūsu personas informācija, kas nepieciešama maksājuma veikšanai un apstiprināšanai, tiks nodota Maksekeskus AS.

3.8. Klientam ir zināms par viņa tiesībām nepiekrist, ka viņa personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, proti, Klients ir tiesīgs izteikt nepiekrītu uzreiz vai vēlāk.

3.9. Klients piekrīt, ka viņa personas dati tiek nodoti Partneriem, lai izpildītu Klienta pasūtījumu, kas veikts Elektroniskajā veikalā, kā arī Uzņēmumam, sniedzot Pakalpojumus Klientam, kā arī Uzņēmuma Partneriem, kā norādīts 3.7 punktā.

3.10. Ja Klients nepiekrīt Privātuma politikai, Klients nevarēs izmantot Elektroniskā veikala pakalpojumus.

3.11. Uzņēmums ievieš organizatoriskos un tehniskos pasākumus, lai aizsargātu personas datus no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, maiņas, izpaušanas, kā arī no jebkuras citas nelikumīgas apstrādes.

3.12. Klients piekrīt, ka gadījumos, kad tas ir nepieciešams atbilstoši kompetento iestāžu norādījumiem un (vai) ja Klienta personas dati ir iespējami izmantoti nelikumīgai darbībai, vai ir pamatotas aizdomas par personas identitātes zādzību, kuru dēļ kompetentās tiesībaizsardzības iestādes veic izmeklēšanu, vai ir citi tiesiski pamati vai mērķi, viņa personas dati var tikt glabāti Uzņēmuma serveros ilgāk nekā norādīts šajā Privātuma politikā.

3.13. Saņemot Datu subjekta norādījumus vai jautājumus par personas datu apstrādi, Uzņēmums sniedz Klientam atbildi, apmierinot pieprasījumu/norādījumus vai motivēti atsakoties to izdarīt, ne vēlāk kā 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā pēc Datu subjekta pieprasījuma datuma. Ja Datu subjekts vēlas, atbilde tiek sniegta rakstiski.

3.14. Lai Elektroniskajā veikalā Uzņēmums varētu piedāvāt Klientam pilnīgus pakalpojumus, Klienta piekrišanas gadījumā Klienta datorā (ierīcē) tiek saglabāta informācija par Sīkdatnēm (angļu valodā cookies), kas tiek izmantota, lai atpazītu Klientu kā iepriekšējo Elektroniskā veikala lietotāju, apkopoja Elektroniskā veikala apmeklējumu statistiku, informāciju par pirkumu grozu. Klients jebkurā laikā var pārskatīt, kādas Sīkdatnes ir saglabātas, un izdzēst daļu vai visas saglabātās Sīkdatnes.

3.15. Lai uzzinātu vairāk par sīkdatnēm, piemēram, kā tās pārvaldīt vai dzēst, varat apmeklēt vietni www.allaboutcookies.org.

Citi noteikumi
4.1. Uzņēmums ir tiesīgs mainīt, papildināt "Privātuma politiku" pilnībā vai daļēji. Privātuma politikas papildinājumi vai izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas dienas.

4.2. Ja rodas jautājumi, sazinieties ar mums, izmantojot šos kontaktus: info@puresmile.lv.